poniedziałek, 20 maja 2013

Dietetyczne kremowe lody bananowe :)

Jeszcze jeden zaległy post :) Pamiętacie przepis na dietetyczną szarlotkę? http://abcdietaodkuchni.blogspot.com/2013/04/pyszna-dietetyczna-szarlotka.html 
Idealnym jej uzupełnieniem byłyby kremowe lody. Czyż nie? Zwłaszcza gdy za oknem słońce i 30 stopni C :)




Te które przygotowałam nie mają grama tłuszczu bo są w 99% zrobione z banana. Przygotowanie tych słodkości potraktujcie jako zabawę. Lody składają się z 3 składników ;) A mianowicie:


2 banany
sok z cytryny
szczypta cynamonu
liście mięty do dekoracji

Banany wkładamy do zamrażarki na 5 godzin. Po tym czasie wkładamy je do blendera, kropimy sokiem z cytryny i doprawiamy cynamonem. Miksujemy do uzyskania kremowej konsystencji i gotowe ;) Lody szybko się topią, co widać na zdjęciach :)



fot. Kamil Ćwiklewski/ww.photomatic.pl

10 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia :) Bardzo fajny klimat :) No i lody oczywiście też super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu jakiś fajny blog o zdrowym żywieniu, nie odchudzaniu :) Wypróbowałam dwa przepisy - na tortillę, w zasadzie na sam placek, do tej pory robiłam podobny ale z odrobiną masła, oliwa jest dużo zdrowsza :) i wyszedł pyszny! Kolejnym była genialna zupa pomidorowa z mozarellą i jogurtem, którą z powodzeniem można dodać do zmielonej i podsmażonej piersi z kurczaka i zjeść z makaronem - rewelacja! Jeszcze szarlotka przede mną, dla mojego trzyletniego łasucha, jabłka już czekają :) Pisz jak najczęściej, Twój blog to prawdziwa perełka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam cały Twój blog. Piękne kolory, piękne zdjęcia i świetne przepisy, a wszystko tak apetycznie podane, że nie pozostaje nic tylko jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham <3 , moja mama była zachwycona jak sama coś ugotowałam. Dziękuje za proste w wykonaniu i jakże apetyczne przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. czesc! fajny bloog. brakuje tylko ile porcja ma kalorii. pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lody w takim wykonaniu na pewno smakują rewelacyjnie. Chętnie skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...