wtorek, 25 marca 2014

Odżywczy koktajl ze świeżym szpinakiem i gruszką

A u mnie na drugie śniadanie był zielony koktajl ze szpinakiem i gruszką :) Bardzo odżywczy!



Składniki niezbędne do przygotowania smoothie:

garść szpinaku
2 dojrzałe gruszki
łyżka mielonych orzechów włoskich
3-4 łyżki wody mineralnej

1. Gruszki i szpinak dokładnie myjemy pod bieżącą wodą.
2. Gruszki obieramy ze skóry i kroimy na mniejsze części. Od szpinaku odrywamy twarde łodyżki.
3. Wszystkie składniki miksujemy blenderem. Gdy uznamy, że konsystencja jest za gęsta, dodajemy więcej wody.

Zielony, bardzo odżywczy koktajl gotowy :)
Duża dawka witamin i minerałów na cały dzień!
Smacznego :)


33 komentarze:

  1. Świetny pomysł na koktajl. Cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam kiedyś z podobnymi składnikami :) był palce lizać !

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabys wpisywac kalorycznosc przygotowywanych potraw? byłabym wdzieczna. bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to by było bardzo fajne jak była by podana kaloryczność poszczególnych posiłków ;)

      Usuń
    2. Wiem, że to byłoby fajne. Ogranicza mnie czas. Dla chcącego nic trudnego.
      Tyle osób mnie o to prosi, że czas to zrobić :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Byłoby extra!!!!!!!!!!!!!! Magda

      Usuń
  4. Czy masz plan jak przeżyć najbliższe tysiąc lat?

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam dzisiaj, ale dodałam jeszcze banana. bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłaś ze świeżego? czy mrożonego?

      Usuń
    2. Z bananem może być super :)
      Robiłam ze świeżym :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. jeny! zrobiłam!:) pyyyyyyyyyyyyyyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam nigdy .. muszę wypróbować twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Gdzie mogę kupić tą szklankę z przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tu u Ciebie! blog warty polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiele tutaj ciekawych wpisów! polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  15. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny i interesujący wpis.

    OdpowiedzUsuń
  17. Często wypróbowuje przepisy z tego bloga, polecam go serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie to wygląda i na pewno ma mnóstwo witamin, spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń
  19. To mi się na pewno przyda i polecę znajomym niech też się zaopatrzą.

    OdpowiedzUsuń
  20. No fajnie to wygląda dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...