Loading...

wtorek, 25 marca 2014

Odżywczy koktajl ze świeżym szpinakiem i gruszką

A u mnie na drugie śniadanie był zielony koktajl ze szpinakiem i gruszką :) Bardzo odżywczy!



Składniki niezbędne do przygotowania smoothie:

garść szpinaku
2 dojrzałe gruszki
łyżka mielonych orzechów włoskich
3-4 łyżki wody mineralnej

1. Gruszki i szpinak dokładnie myjemy pod bieżącą wodą.
2. Gruszki obieramy ze skóry i kroimy na mniejsze części. Od szpinaku odrywamy twarde łodyżki.
3. Wszystkie składniki miksujemy blenderem. Gdy uznamy, że konsystencja jest za gęsta, dodajemy więcej wody.

Zielony, bardzo odżywczy koktajl gotowy :)
Duża dawka witamin i minerałów na cały dzień!
Smacznego :)


14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na koktajl. Cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam kiedyś z podobnymi składnikami :) był palce lizać !

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabys wpisywac kalorycznosc przygotowywanych potraw? byłabym wdzieczna. bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to by było bardzo fajne jak była by podana kaloryczność poszczególnych posiłków ;)

      Usuń
    2. Wiem, że to byłoby fajne. Ogranicza mnie czas. Dla chcącego nic trudnego.
      Tyle osób mnie o to prosi, że czas to zrobić :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Byłoby extra!!!!!!!!!!!!!! Magda

      Usuń
  4. Czy masz plan jak przeżyć najbliższe tysiąc lat?

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam dzisiaj, ale dodałam jeszcze banana. bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłaś ze świeżego? czy mrożonego?

      Usuń
    2. Z bananem może być super :)
      Robiłam ze świeżym :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. jeny! zrobiłam!:) pyyyyyyyyyyyyyyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam nigdy .. muszę wypróbować twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Gdzie mogę kupić tą szklankę z przepisu?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...