piątek, 28 września 2018

Owsianka à la Bounty

IDEALNIE KREMOWA, INTENSYWNIE KOKOSOWA OWSIANKA. AKTUALNIE MÓJ NUMER JEDEN. DLA OSÓB BEZGLUTENOWYCH POLECAM PŁATKI OWSIANE BEZ GLUTENU LUB JAGLANE.

7-8 łyżek płatków owsianych (w wersji bezglutenowej polecam płatki owsiane bezglutenowe lub płatki jaglane)
2 łyżki wiórków kokosowych
puszka mleka kokosowego
2 szklanki wody
syrop klonowy do smaku
owoce (maliny, borówki lub wiśnie)
kawałek czekolady - opcjonalnie

Płatki owsiane gotujemy w wodzie około 10 minut. W między czasie wiórki kokosowe prażymy na suchej patelni do zrumienienia.  Do owsianki dodajemy wiórki i mleko kokosowe. Gotujemy jeszcze 2-3 minuty. Nakładamy owsiankę do miseczki. Polewamy syropem klonowym, dekorujemy owocami i pokruszoną czekoladą. I gotowe. Smacznego!


19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na zdrowe i smaczne śniadanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie wygląda obłędnie. Pozdrawiam
    www.albertkosmider.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dopisałam do listy zakupów wiórki kokosowe :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny pomysł na posiłek rozpoczynający dzień. Taka owsianka z pewnością jest przepyszna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię owsiankę na śniadanie. Jutro biorę się za próbę tego przepisu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem fanką owsianek. Moje śniadanie musi się od niej zacząć, oczywiście czasem zamiennie robię jajecznicę czy twarożek z kanapką. Mam świetną dietę, którą zamówiłam wraz z planem treningowym na https://potreningu.pl/ na 6 miesięcy za 240zł, gdzie u dietetyka miałabym 3 x drożej przynajmniej i osobno treningi. Znalazłam super ofertę tanią i skuteczną. Po 2 miesiącach zrzuciłam już 6kg. Czuję się zdrowo i witalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepysznie. Zdecydowanie moje smaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oferujemy nasiona konopi bardzo dobrej jakości, pochodzące od sprawdzonych producentów. Nasze ceny śmiało można uznać za konkurencyjne, Ponadto zapewniamy obsługę najwyższej jakości, dzięki czemu nasz klient może zrobić zakupy szybko sprawnie i przyjemnie. Sprawdź naszą ofertę na Nasiona konopi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam owsianki! Na pewno spróbuję także i Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Owsianki to najbardziej pożywny posiłek na śniadanie, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skosztuję takie pyszności

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...